اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازیکنان راه می‌رفتند، قلعه‌نویی کجا بود؟

  • کد خبر: ۱۹۶۰۴۵
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
بازیکنان راه می‌رفتند، قلعه‌نویی کجا بود؟
اظهارات امیرقلعه‌نویی بعد از بازی با ازبکستان و انداختن بار مسئولیت نتیجه گردن بازیکنان، انتقاد‌های بسیاری را متوجه سرمربی تیم ملی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی درحالی که پیروزی مقابل ازبکستان را در مشت داشت، در نهایت با تساوی میدان بازی با ازبکستان را ترک کرد.  

نمایش ملی‌پوشان در این بازی دور از انتظارات بود و شاگردان امیرقلعه‌نویی نتوانستند عملکرد مطلوبی را از خود به جا بگذارند و حتی یکی از گل‌هایی که به ثمر رسید رو اشتباه فردی دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان بود.


جدا از اشتباهات فردی که گریبان تیم ملی را در بازی با ازبکستان گرفت، تاکتیک‌هایی که امیرقلعه‌نویی در این میدان پیاده کرد سراسر اشتباه بود و سرمربی تیم ملی نتوانست با اقدامات خود طوری از شاگردانش بازی بگیرد که به رغم از دست رفتن پیروزی از او و شاگردانش تمجید شود.

اوج فاجعه، اما آن‌جا بود که سرمربی تیم ملی بعد از کسب تساوی با ازبکستان خود از پذیرش اشتباهاتی که داشت شانه خالی کرد و بی آنکه ملاحظه‌ای داشته باشد، شاگردانش را مقصر این نتیجه نامید.

اظهارات ناپخته امیرقلعه‌نویی که موجب حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان شده، انتقاداتی را علیه او به همراه داشته است.  

برای مثال منصور رشیدی پاسخ تندی به سرمربی تیم ملی داده و از او بابت انداختن تقصیرات به گردن بازیکنان گله کرده و این جملات را به زبان آورده است: «وقتی صحبت از سوم شخص مفرد می‌شود یعنی آن کسی که خودش مسئولیت دارد خود را کنار می‌کشد، اما سؤال اینجا است پس کسی که مسئولیت دارد چه می‌شود؟ اگر بازیکنان ما مقابل ازبکستان در نیمه دوم در زمین راه می‌رفتند باید از آقای قلعه‌نویی محترمانه پرسید آقای سرمربی شما در آنجا چه می‌کردید و مشغول چه کاری بودید؟ آیا شما نباید جلوی راه رفتن بازیکنان را می‌گرفتید؟!»

با تساوی مقابل ازبکستان جامعه فوتبال به شدت نگران آینده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شده است و روشن نیست که تیم ملی در برخورد با غول‌های فوتبال آسیا به چه دستاوردی خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->